Directorul Bogdan Mindrescu blocheaza contractul cu americanii pentru Aeroportul Otopeni

Postat la: 12.10.2017 12:21

Ziuanews a semnalat in repetate randuri despre neregulile ce se petrec la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA. Acestea s-au intins pe mai multi ani sub diverse conduceri, incepand cu maleficul cuplu Tudor Jidav - Gabriel Tara, apoi cu controversatul Liviu Radu, cu diletantul Cosmin Pestesan si terminand cu Bogdan Mindrescu. Acestia au refuzat, in lant, sa semneze un contract cu americanii, unul foarte benefic pentru Aeroportul Otopeni, si despre care vom relata in cele ce urmeaza.

Desi in 21 aprilie 2016 a fost semnat un contract cu Guvernul Statelor Unite ale Americii, actualul director general Bogdan Mindrescu l-a blocat. Era singurul contract care implica atragerea de fonduri americane in aviatia din Romania. La inceputul anului 2016 au inceput demersurile semnarii unui contract de executie si intretinere a unor echipamente necesare lampilor de balizaj incastrate pentru pistele si caile de rulare ale aeroportului Henri Coanda si desi au fost 6 contestatii in instanta, la inceputul anului 2017 au fost toate solutionate urmand ca respectivul contract sa fie semnat.

Desi acest contract este vital pentru existenta instalatiilor de balizaj adica implica insasi operarea pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate redusa pe aeroportul Henri Coanda, directorul general Bogdan Mandrescu refuza sa semneze contractul, Autoritatea Aeronautica Civila Romana fiind pusa in situatia de a cere inchiderea aeroportului din motive de siguranta.

Din iulie 2016 lucrarile de reparatie la pista 2 a aeroportului Henri Coanda au fost incheiate, urmand ca dupa receptionarea lor, treimea de pista inchisa sa fie redata traficului. Bogdan Mindrescu si Cosmin Pestesan, pe atunci membrii in Consiliul de Administratie, in colaborare cu angajatii aeroportului Tudor Jidav si Catalin Predoiu - comandanti adjuncti, au blocat receptia dand vina pe directorul de atunci si producand schimbarea acestuia din cauza calitatii lucrarilor. Noul director a fost numit, coincidenta, Cosmin Pestesan, care nu a mai facut nimic sa deschida pista; a urmat Liviu Radu care la fel nu a facut absolut nimic si apoi Bogdan Mindrescu care, dintr-o data, impreuna cu aceeiasi Tudor Jidav si Catalin Predoiu au constatat ca lucrarile sunt bune si au fortat o receptie.

Cu un an inainte, acesti indivizi, reclamand calitatea lucrarilor la toate institutiile statului, inclusiv Inspectoratului de Stat in Constructii, s-au vazut acum nevoiti sa cheme la receptie tocmai reprezentantii ISC! Nedovedind ca la pista 2 au mai fost facute alte lucrari, binenteles ca receptia a fost respinsa. Ramane insa intrebarea: de ce s-au grabit sa puna in functiune o pista pe care cu un an inainte au reclamat-o peste tot ca fiind inoperabila, punand in pericol siguranta pasagerilor care tranziteaza aeroportul Henri Coanda?

 

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu