Verificatoarea de bărbați - Ispita care contra cost îți va prinde iubitul infidel râvnind la o altă femeie
Postat la: 22.10.2024 - 08:40
Odată ce Savanna Harrison acceptă o „misiune", ea poate merge până la a stabili întâlniri cu un partener pentru a-i dovedi infidelitatea. Savanna Harrison, în vârstă de 27 de ani, este o „verificatoare" profesionistă, folosind social media pentru a demasca partenerii infideli, după ce ea însăși a fost înșelată.
A vrut să ajute alte femei să evite aceeași suferință pe care a simțit-o ea, așa că a început să lucreze pentru o companie numită Lazo, care se descrie ca un „instrument conceput pentru a vedea intențiile și a renunța la relațiile toxice". Acum, ea este plătită să efectueze zeci de teste de loialitate pe lună pe persoane suspectate că își înșeală partenerii.
„Am văzut unele comentarii care spun că este o prostie", a spus ea - dar nu se simte rău pentru ceea ce face. „Dacă nu poți fi loial, atunci nu ar trebui să fii în acea relație", spune fata. Odată ce acceptă o „misiune", Savanna îi trimite mesaje partenerului clientului ei, urmând sfaturile și instrucțiunile clientului suspicios.
„Îmi va da detalii despre unde vrea să ajung cu o conversație", a spus Savanna, vorbind cu mine din Corona, California, unde lucrează și ca tehnician de gene, făcând extensii de gene. Ea va afla unde își petrece timpul iubitul și va începe o conversație, spunând că l-a văzut în barul său preferat sau pretinzând că îi trimite din greșeală mesaje directe și fotografii.
„În orice caz, voi intra în [mesajele sale directe] și voi spune ceva pentru a vedea dacă el va răspunde la fel." Pe tot parcursul procesului, Savanna își actualizează clientul, trimițându-i capturi de ecran ale oricăror conversații dintre ea și iubit. Un test de loialitate poate dura în jur de cinci zile, verificatorii precum Savanna mergând până la a aranja întâlniri cu ținta la care aceasta nu se va prezenta.
Într-un test recent, Savanna a fost rugată să „stabilească o întâlnire... până la a merge acolo". Apoi i s-a spus să anuleze întâlnirea pentru ca prietena lui să poată apărea în locul lui. „Ar fi mult mai bine să vorbiți despre motivul pentru care se simt nesiguri în relație", a declarat Marian O'Connor, consultant terapeut de cuplu și psihosexual la Tavistock Relationships.
„Este vorba despre a spune: „Este ceva în neregulă cu noi, ce se întâmplă?". Acesta este lucrul important, să nu-i surprinzi". De asemenea, ea recomandă să vă gândiți de ce nu aveți încredere în partenerul dvs. și dacă se întâmplă ceva mai profund.
„Este aceasta experiența pe care ați avut-o în toate relațiile? Este această lipsă de încredere ceva ce vine din copilărie, sau este în această relație anume?" Compania care efectuează testele de loialitate, Lazo, spune că nu încearcă să prindă oamenii pe nepregătite.
„Ar putea exista această concepție greșită că suntem aici pentru a prinde oamenii în capcană", spune Ashlyn Nakasu, community manager la Lazo. „Chiar nu este cazul", spune aceasta. Ea spune că tot ceea ce face compania este să-i ajute pe oameni să confirme ceea ce bănuiesc deja - că relația lor se încheie.
„[Adesea] au nevoie doar de acea dovadă, de acel ultim șut în fund care să le spună: „Nu este persoana potrivită pentru tine"", a spus ea. „Întotdeauna le spunem oamenilor că cea mai bună primă alegere este să comunice cu partenerul. Iar dacă nu există comunicare, atunci puteți încerca să aveți un test de loialitate dacă credeți cu adevărat că ceva nu este în regulă."
Testele costă de obicei între 50 și 80 de dolari (37,50 și 60 de lire sterline), dar prețul variază de la un verificator la altul, unii cerând peste 100 de dolari (75 de lire sterline) pentru serviciile lor.
„Nu-mi pasă de bani", spune Savanna. „Mă interesează mai mult să ajut alte fete, pentru că am trecut și eu prin asta."Lazo are un singur controlor cu normă întreagă, care câștigă în jur de 3.000 de dolari pe lună făcând teste de loialitate, dar există 350-400 de controlori cu jumătate de normă ca Savanna în evidențele lor.Sunt o companie nouă - Lazo s-a lansat complet în ianuarie - dar testele de loialitate nu sunt un concept nou.
Hashtag-ul „test de loialitate" avea deja milioane de vizualizări pe TikTok înainte de lansarea Lazo, partenerii suspicioși găsind adesea străini pe internet și cerându-le să își testeze partenerii. Lazo, spune dna Nakasu, a creat doar „o bază de date de oameni care sunt dispuși să ajute, care știu exact ce să facă și care știu exact ce cer oamenii".
Comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu