Nu vrei vaccin? Atunci fă foamea! Big Pharma și marile magazine alimentare din SUA lansează o aplicație pentru a-i urmări pe cetățenii "nevalabili"
Postat la: 22.02.2023 - 16:43
Marile magazine alimentare din Statele Unite au încheiat un parteneriat cu Big Pharma pentru a monitoriza statutul de vaccinare al clienților și pentru a controla cine are și cine nu are acces la alimente.
Albertsons a anunțat lansarea aplicației sale "Sincerely Health", unde clienții "pot conecta datele de la dispozitivele purtabile, pot integra rețete, își pot proiecta dieta și pot face programări pentru tele-sănătate sau vaccinare".
Albertsons, care include și alte mega lanțuri de magazine alimentare, precum Safeway, Vons, Shaw's, Jewel-Osco, Acme și Tom Thumb, printre altele, este în discuții pentru a fuziona cu Kroger, un alt mega lanț de magazine alimentare, ceea ce le-ar oferi un control de 36% din afacerea supermarketurilor alimentare din Statele Unite.
Walmart, cel mai mare lanț de magazine alimentare din SUA, oferă ceva asemănător, deoarece s-a asociat recent cu Avanlee Care, care oferă îngrijitorilor o platformă similară integrată cu listele de cumpărături Walmart și instrumente de farmacie.
Obiceiurile de cumpărare a produselor alimentare sunt considerate date foarte valoroase de zeci de ani, majoritatea supermarketurilor mari oferind bonusuri precum carduri de "loialitate" care oferă reduceri la produsele alimentare.
Dar acum, Big Food vrea să îmbine aceste informații cu achizițiile cetatenilor de la Big Pharma, care ar include achizițiile de medicamente pe bază de rețetă, precum și vaccinurile.
Fierce Healthcare raportează: Albertsons s-a mutat pentru a intra în spațiul digital de sănătate cu platforma sa Sincerely Health, concepută pentru a direcționa consumatorii în călătoriile lor de sănătate și bunăstare.
Sincerely Health a fost concepută cu contribuția furnizorilor, a plătitorilor și a experților în tehnologie, împreună cu informații de la 10.000 de clienți și angajați. Utilizatorii pot conecta date de la dispozitivele purtabile, pot integra rețete, își pot concepe dieta și pot face programări pentru tele-sănătate sau vaccinare. Anunțul privind platforma vine în contextul în care Albertsons a ajuns pe prima pagină a ziarelor din cauza unui proces intentat de consumatori pentru a bloca propunerea de megamerger cu Kroger.
"Introducem Sincerely Health cu intenția singulară de a îmbunătăți vieți", a declarat într-un comunicat de presă Omer Gajial, director digital și vicepreședinte executiv pentru sănătate la Albertsons. "În calitate de comerciant cu amănuntul de produse alimentare și farmacie angajat în favoarea sănătății și bunăstării comunităților noastre, le oferim clienților posibilitatea de a avea o viziune conectată și personalizată asupra sănătății lor în ceea ce privește alimentația, nutriția, activitatea, bunăstarea mentală și serviciile farmaceutice, permițându-le să facă alegeri mai informate."
Utilizatorii încep mai întâi prin a completa un chestionar bazat pe ceea ce platforma numește "șapte dimensiuni ale bunăstării": activitate, bunăstare mentală, conștientizare, nutriție, sănătate fizică, autocontrol și somn. Răspunsurile sunt evaluate împreună cu vârsta, sexul, opțiunile de stil de viață și sănătatea mintală a utilizatorului.
Utilizatorii își pot stabili apoi obiective, cum ar fi să se implice în meditație de cinci ori pe săptămână, să doarmă cel puțin șapte ore pe noapte și să facă 10 mii de pași zilnic.
Platforma conectează utilizatorii cu farmacia Albertsons prin gestionarea rețetelor, programarea programărilor pentru vaccinuri și efectuarea de consultații de telesănătate prin intermediul parteneriatului băcăuanului cu Providence Express Care. Utilizatorii pot opta să primească memento-uri pentru a lua medicamentele zilnice sau pentru a reumple rețetele.
Tehnologia de urmărire a "pixelilor", care a făcut obiectul mai multor procese privind confidențialitatea pacienților de pe site-urile web ale sistemelor de sănătate, este utilizată pentru a urmări interesele utilizatorilor și a oferi conținut relevant. Utilizatorii pot renunța la utilizarea "pixelilor", potrivit Albertsons.
Albertsons susține că datele pe care le colectează despre clienții săi "nu sunt niciodată vândute unor terțe părți", făcând referire la "Health Insurance Portability and Accountability Act" (HIPAA) care, potrivit acestora, protejează dosarele medicale ale clienților. Este nevoie doar de o declarație de "urgență de sănătate publică" și aproape întreaga Constituție a SUA este suspendată, totul în numele "sănătății publice".
Comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu