Ofițer de rang înalt al Marinei americane despre OZN-uri: "Aproape că am lovit unul dintre aceste lucruri blestemate!"

Postat la: 09.04.2023 - 15:40

Un fost pilot de vânătoare al Marinei americane a povestit cum escadrila sa a întâlnit aproape zilnic, timp de luni de zile, OZN-uri în timp ce se antrena în largul coastelor americane. Observațiile au inclus o coliziune apropiată cu un obiect care părea a fi un cub în interiorul unei sfere și o întâlnire apropiată cu o flotă de obiecte care se mișcau cu 120 de noduri în direcția vântului, scrie The Telegraph.

Locotenentul Ryan Graves, un pilot de F/A-18 Super Hornet, conduce acum un efort de încurajare a raportării observațiilor și pledează pentru un studiu științific a ceea ce armata numește Fenomene Aeriene Neidentificate (UAP).

Anul trecut, Congresul a organizat prima audiere privind UAP-urile din ultimii 50 de ani, iar Pentagonul a primit 350 de rapoarte noi în ultimii doi ani, dintre care 171 rămân neexplicate.

Locotenentul Graves a povestit pentru Telegraph cum, în 2014, escadrila sa - VFA-11 "Red Rippers" - avea baza pe USS Theodore Roosevelt, un portavion cu propulsie nucleară, care se pregătea pentru o misiune în Golful Persic.

Piloții s-au antrenat într-un bloc de spațiu aerian sigilat numit W-72, în largul coastei Virginiei, unde nu avea voie să zboare nimeni altcineva. După ce radarul avioanelor a fost modernizat, piloții au început să detecteze obiecte în zona de antrenament.

Inițial, acestea au fost respinse ca fiind erori radar, dar apoi au zburat mai aproape și au început să le vadă pe sistemele FLIR, care sunt camere cu infraroșu care detectează căldura.

"Era aproape ca și cum soarele ar fi luminat cu o lanternă [pe UAP-uri]", a declarat locotenentul Graves. "Le aveam pe un radar, iar apoi aveam un FLIR. Zburam pe lângă ele cât de jos puteam, încercând să le vedem.

"Încercam să ne dăm seama ce naiba erau aceste lucruri. Le vedeam aproape zilnic. Mergeam acolo și erau acolo dimineața, erau acolo seara. "Aceste lucruri erau cam tot timpul acolo. Erau de la două-trei exemplare, până la șase sau șapte."

Apoi, a avut loc aproape coliziunea, când un obiect a trecut chiar între două avioane cu reacție, la mai puțin de 15 metri de aeronava de frunte. Locotenentul Graves a declarat că pilotul implicat a fost zdruncinat după ce a aterizat înapoi pe portavion.

"El a spus: "Aproape că am lovit unul dintre aceste lucruri blestemate!" și cu toții știam despre ce vorbea", a spus el. "Era complet staționară și a descris-o ca fiind un cub gri închis sau negru în interiorul unei sfere transparente.

A anulat zborul, neavând încredere în capacitatea sa de a elibera spațiul aerian din fața lui". Piloții au început să opereze în diferite părți ale zonei lor de antrenament pentru a evita lovirea obiectelor neidentificate.

La începutul anului 2015, USS Theodore Roosevelt s-a mutat, așa cum era programat, din Virginia în Jacksonville, Florida. Dar aparițiile de UAP-uri au continuat în apropierea navei, chiar dacă aceasta s-a mutat cu 600 de mile spre sud.

Acesta a fost momentul în care un pilot de F/A-18 a filmat unul dintre cele mai faimoase videoclipuri cu OZN-uri, în care se vede unul dintre aceste obiecte.

"A fost un obiect unic pe care l-am înregistrat într-o singură noapte anume", a declarat locotenentul Graves. "Un avion din escadrila mea, se întorcea la vas, se afla la est de navă, la aproximativ trei sau patru mile de țărm. Atunci au văzut cardanul". Pe înregistrarea video, care a fost declasificată ulterior, piloții pot fi auziți strigând "Oh, Doamne!" și "Uită-te la chestia aia, tipule!" și "Se rotește!".

Locotenentul Graves a participat la ședința de informare de după zbor alături de alți piloți și de un grup considerabil de "oameni de informații".

El a spus: "Nimeni nu a crezut că acest lucru este benign. Era foarte clar că era ceva neobișnuit și în afara normalului. "Ceea ce nu se vede [pe imaginile declasificate] este informația radar, care arată o formațiune de patru până la șase obiecte care operau într-un fel de exterior al cardanului.

"S-au întors foarte repede și toate s-au cam amestecat, apoi s-au rostogolit și s-au reformat în direcția opusă. S-au întors, a fost o întoarcere bruscă". El a adăugat: "Nu știu sută la sută dacă erau aceleași obiecte pe care le vedeam înainte [în largul Virginiei]."

De când a părăsit Marina, locotenentul Graves a lansat organizația Americans for Safe Aerospace, care are ca scop promovarea raportării UAP-urilor, urmărind să ajute la coordonarea între sectorul public și cel privat.

El a declarat: "Nu am avut nicio problemă: "Cred că se îndreaptă în direcția corectă. Cred că o mare parte din bagajul cultural care a împiedicat raportarea a dispărut, cel puțin în Marină, nu pot vorbi pentru alte ramuri. "Am primit rapoarte de la oameni care încă mai zboară acolo, care încă văd aceste obiecte.

"Unii dintre ei descriau cuburi și sfere. Am auzit descrieri pe parcursul a opt sau nouă ani, practic același obiect fiind raportat. De asemenea, sunt raportate și obiecte albe, nedescripte." El a adăugat: "Trebuie să fim conștienți de faptul că există obiecte în spațiul nostru aerian și nu suntem pe deplin conștienți de ceea ce sunt. Incertitudinea în spațiul nostru aerian este o amenințare la adresa securității naționale."

În ceea ce privește ceea ce ar putea fi - drone străine, extraterestre - el nu știe.

"Un F/A 18 nu este un instrument științific adecvat pentru a înțelege ceea ce vedem", a declarat locotenentul Graves. "Așa că trebuie să adunăm mai multe date. Sunt multe lucruri pe masă, dar avem nevoie de mai multe date. "Pur și simplu nu suntem în punctul în care să putem trage concluzii."

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu