"Freedom Convoy" al camionagiilor canadieni este și Coșmarul UE!

Postat la: 30.01.2022 - 10:45

Câteva mii de camionagii canadieni au sosit la Ottawa pentru a protesta împotriva mandatului de vaccinare impus de președintele Trudeau.

Guvernul canadian a anunțat în noiembrie că orice purtător care dorește să treacă granița din SUA trebuie să fie vaccinat pentru a evita o carantină de 14 zile. În prezent, mișcarea camionagilor este ignorată de mass-media din Europa, dar pe rețelele de socializare, apelul din nordul îndepărtat începe să se facă auzit. Cu toate acestea, în planurile europeniste, transportatorii de mărfuri sunt excluși cu precauție din orice măsură. Este transportul de marfă călcâiul lui Ahile al marelui plan Covid?

Ultima recomandare a Consiliului Uniunii Europene se concentrează pe "utilizarea certificatului digital COVID al UE pentru a facilita libera circulație în cadrul Uniunii în timpul pandemiei COVID-19". În conformitate cu această recomandare, libertatea de circulație în Uniunea Europeană ar depinde de posesia unui certificat digital de covidă al UE - condiționat de statutul individului (vaccinat, testat sau recuperat) - aprobat prin criterii validate de autoritățile europene, scrie Le Courrier des Stratèges.

În ceea ce privește măsurile de "frânare" care urmează să fie puse în aplicare la apariția unei situații de urgență - cum ar fi o nouă variantă, de exemplu - Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor este cel care va cartografia zonele de risc (pe baza ratei de depistare, a numărului de cazuri și a ratei de acoperire vaccinală), utilizând o hartă săptămânală cu coduri de culori. În cazul unei zone de culoare roșu închis, călătoriile neesențiale ar fi interzise și ar trebui să se ia în considerare mai multe măsuri de limitare: screening, carantină, autocontrol...

Cu toate acestea, anumite categorii de populație sunt scutite de deținerea unui certificat digital sau de măsurile de carantină și de depistare în zonele de risc: copiii și "lucrătorii din sectorul transporturilor sau furnizorii de servicii de transport". 

Recomandarea prevede, de fapt, următoarele: "Având în vedere situația lor specifică sau funcția lor esențială, anumite categorii de călători care își exercită dreptul la liberă circulație nu ar trebui să fie obligate să dețină un certificat digital COVID UE - această listă ar trebui să includă lucrătorii din domeniul transporturilor sau furnizorii de servicii de transport."

De asemenea, se afirmă că statele membre ar trebui să evite cu orice preț perturbarea lanțurilor de aprovizionare. În acest scop, vor fi introduse "benzi dedicate". Scopul principal al acestora este de a evita eventualele penurii. În cazul în care în care un stat membru ar declanșa măsuri de urgență și, prin urmare, s-ar decide ca transportatorii să fie testați, acestea ar fi doar teste rapide și nu s-ar impune nicio carantină.

Cu toate acestea, în cazul în care ar trebui să apară perturbări, statele membre ar trebui să ridice sau să abroge imediat cerințele de testare sistematică pentru a menține funcționarea "punctelor de trecere a frontierei prin intermediul benzilor dedicate". În acest caz, nu ar mai fi necesară nicio testare/carantină/autoconstrângere.

Justin Trudeau tocmai a fost vârful de lance al testării limitelor camionagiilor canadieni. Reacția nu trebuie să-l fi mulțumit pe Emanuel Macron . Prin toate aceste măsuri de precauție, este evident că Uniunea Europeană nu dorește să provoace sectorul transporturilor și să vadă o situație canadiană pe teritoriul său. Acest act al UE  dezvăluie slăbiciunile autorilor săi. 

Comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu