Scandalul LGBT continuă la Mondialul din Qatar: Germania înlocuiește logo-ul unui sponsor cu banderola "OneLove" în centrul de presă!
Postat la: 26.11.2022 - 12:02
Germania a înlocuit vineri, în centrul de presă al Cupei Mondiale, logo-ul unui lanț de supermarketuri, care și-a retras sponsorizarea din cauza controversei legate de banderola de diversitate "OneLove", cu însăși banderola în cauză.
Peretele de fundal al sălii de conferințe de presă a Germaniei care afișează toți sponsorii echipei de la baza lor de antrenament din nordul Qatarului a inclus vineri logo-ul 'OneLove' și curcubeul în locul lanțului de supermarketuri REWE care s-a retras. Spațiul nu este deschis publicului și este destinat doar presei acreditate.
Banderolele, menite să transmită un mesaj de toleranță, de conectare și de opoziție față de toate formele de discriminare, au fost în centrul atenției la nivel mondial de când FIFA a amenințat mai mulți căpitani de echipe europene cu sancțiuni dacă le poartă pentru a susține persoanele LGBTQ în Qatar, unde homosexualitatea este ilegală.
Inițial, Germania a anunțat că Manuel Neuer, căpitanul echipei, va purta banderola, dar nemții s-au răzgândit, după amenințarea FIFA cu penalizări, cu o zi înainte de primul lor meci de la Cupa Mondială, de miercuri. Ca urmare a faptului că Germania a dat înapoi, marele lanț alimentar Rewe a renunțat la campania publicitară, alături de Federația Germană de Fotbal (DFB).
Comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu