După ce ca nu merge aerul conditionat pe Otopeni nici avioanele nu mai zboară: 10 curse anulate oficial de Tarom din cauza „indisponibilităţii" membrilor echipajului de zbor
Postat la: 08.07.2024 - 11:35
Compania TAROM a anunţat luni, 8 iulie, anularea a 10 curse "din cauza indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului de zbor", după ce iniţial anunţase că trei curse sunt anulate, pe rutele Beirut, Cairo, Amman.
Multe alte curse către destinaţii interne sau către destinaţii din Europa figurau ca anulate. Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, anunţă, după ce mai multe curse Tarom au fost anulate luni din cauza "indisponibilităţi"i personalului navigant, că a solicitat managementului TAROM să ia urgent măsuri, apreciind că accentul trebuie pus pe asigurarea personalului navigant şi nu pe menţinerea în schemă a unor persoane care nu au o contribuţie la buna funcţionare a companiei.
"În conformitate cu reglementările internaţionale de aviaţie şi politicile interne stricte privind siguranţa zborurilor, fiecare dintre cursele respective a fost anulată deoarece un membru din echipajul fiecărei aeronave s-a declarat "inapt de zbor". Deciziile individuale ale piloţilor au fost luate în conformitate cu reglementările în vigoare, pentru a asigura securitatea şi confortul pasagerilor şi a echipajului", precizează compania.
Cursele anulate până acum sunt: ROT101/2 Otopeni -Cairo- Otopeni, ROT167/8 Otopeni -Beyrut- Otopeni, ROT187/8 Otopeni -Amman-Otopeni, ROT701/2 Otopeni - Iaşi-Otopeni, ROT621/2 - Otopeni - Oradea-Otopeni, ROT261/2 - Otopeni - Istanbul-Otopeni, ROT231/2 - Otopeni - Budapesta-Otopeni, ROT 301/2 - Otopeni - Frankfurt-Otopeni, ROT361/2 - Otopeni - Amsterdam - Otopeni, ROT 381/2 - Otopeni - Paris-Otopeni.
"Compania traversează astfel o situaţie fără precedent, iar echipele unite TAROM lucrează pentru identificarea de solutii şi protejarea pasagerilor încă de azi noapte. Departamentele Comercial, Ticketing, Call Center şi o parte dintre piloţi şi însoţitorii de zbor sunt în acest moment în mobilizare operaţională şi iau în calcul rerutări sau alte alternative, timp în care se asigură pasagerilor de pe aeroport cele necesare. Pentru aceste activităţi s-a alocat deja personal suplimentar", anunţă Tarom.
TAROM regretă disconfortul creat şi asigură pasagerii că siguranţa acestora este prioritatea noastră absolută. Ne angajăm să oferim alternative convenabile pentru pasagerii afectaţi de aceste anulări. reamintim ca saptamana trecuta a existat un scandal la aeroportul Otopeni pentru ca nu functiona aerul conditionat in plina canicula. Grindeanu a promis ca se va remedia situatia insa climatizarea merge in continuare la limită, pasagerii plandandu-se de caldura excesivă.
"Echipa noastră de asistenţă va contacta direct pasagerii pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile. Compania TAROM depune toate eforturile şi ia măsurile necesare pentru a reduce impactul pe care această situaţie l-ar putea avea în planul de călătorie al pasagerilor afectaţi, iar aceştia vor fi informaţi despre noile aranjamente de zbor", precizează TAROM.
Comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu