Guvernul Cîțu are creștere doar la jaful asupra cetățenilor: O craioveancă are de plătit la curent 16.000 de euro. "Am un TV, un frigider, un boiler şi 4 becuri"
Postat la: 18.11.2021 - 11:42
Elena Mandocescu locuieşte pe strada Poligonului din Craiova. Împreună cu cei doi copii stă într-o casă cu două camere. Femeia a fost la un pas de a face infarct în momentul în care a văzut că în aceeaşi zi i-au venit 4 facturi care însumau 81.785 lei. Furnizorul de energie electrică nu i-a dat nicio explicaţie.
„Am primit patru facturi, toate emise în aceeaşi zi, 26.10.2021, toate cu aceeaşi dată scadentă, 10.11.2021. Am crezut că fac infarct. Prima era în valoare de 111,21 lei. Pe aceea am şi plătit-o. A doua era de 2.411,46 lei, următoarea de 15.796,82 lei şi ultima de 59.717, 37 lei. Pe ultima factură, asta cea mai mare, am văzut că am un total de plată de 81.785,87 lei. Am sunat la Enel, am încercat să obţin o explicaţie, dar nimeni, absolut nimeni nu mi-a spus nimic. Mi-au zis că eu figurez la ei cu acest consum. Cum să consum atât? E imposibil. Eu stau într-o casă cu două camere, am un TV, un frigider şi 4 becuri. Maşina de spălat am cumpărat-o recent, în luna octombrie 2021. Cum să consum atât?", a declarat Elena Mandocescu.
Iata şi valorile din cele patru facturi primite de consumatorul din Craiova:
- Factura care are un sold total la data emiterii facturii 26.10.2021: 111,21 lei
- Factura care are un sold total la data emiterii facturii 26.10.2021: 15.796,82 lei
- Factura care are un sold total la data emiterii facturii 26.10.2021: 2.411,46 lei
- Factura care are un sold total la data emiterii facturii 26.10.2021: 59.717, 37 lei
Elena Mandocescu este hotărâtă să dea în judecată şi compania ENEL. "Conform celor patru documente primite, perioada facturată este decembrie 2018 - septembrie 2021. Adică eu nu am plătit sumele astea exorbitante vreo trei ani. Pana acum am platit toate facturile care mi-au venit. De ce nu m-au debranşat dacă aveam restanţele astea? Nimeni nu-mi dă nicio explicaţie", mai spune Elena Mondocescu. "Este clar că vorbim despre o eroare a furnizorului, dar a trecut o lună de la emiterea facturilor şi nimeni nu a îndreptat situaţia. Singura soluţie este să ne judecăm cu ENEL", a precizat Mirela Trandafir, avocata femeii.
Comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu