Softurile SFA îmbunătățesc productivitatea echipelor de agenți de vânzări din FMCG, Retail și HoReCa
Postat la: 29.10.2022 - 01:47
Echipele de agenți de vânzări joacă un rol foarte important în firmele cu sistem propriu de distribuție. De aceea, orice instrument care poate îmbunătăți procesele pe care această echipă le desfășoară este binevenit. Unul dintre aceste instrumente este SFA, care poate aduce avantaje considerabile companiei care îl folosește.
Ce este și cui se adresează SFA?
SFA este un soft de automatizare a forței de vânzări și se adresează agenților de vânzări fie în regim pre-sales, fie în regim van-sales. Este util companiilor FMCG, dar și celor care fac parte din alte industrii, și care au ca activitate principală distribuția sau celor producătoare care au o rețea proprie de agenți de vânzări ce efectuează zilnic rute la clienți pentru a prelua comenzi.
Se adresează firmelor de diferite mărimi, începând cu cele mici și mergând până la cele foarte mari.
Cum funcționează aplicația SFA?
Fiind compusă dintr-o aplicație Back-office, o interfațare cu sistemul de gestiune ERP și o aplicație mobilă, SFA va prelua toate datele necesare din sistemul ERP permițând în același timp managementul terminalelor mobile.
Agenții de vânzări care folosesc aplicația trebuie să utilizeze terminalele pentru a transmite în timp real orice comandă către sistemul de gestiune al firmei. În același timp, agenții pot vedea în timp real informații despre articole, stocurile disponibile, reducerile și promoțiile la diverse produse.
Pentru a putea rula, aplicația Back-Office are nevoie de un calculator care să aibă permanent o conexiune la internet. Pentru terminalele mobile e nevoie de o astfel de conexiune doar atunci când se fac sincronizări sau când sunt trimise date.
Ce funcționalități are această aplicație?
SFA are 9 module standard care pot fi accesate: modulul clienți, modulul de routing, modulul de articole, modulul de preluare comenzi, modulul de blocaje, modulul solduri, modulul de mesaje, modulul de promoții și modulul de încasări.
Fiecare dintre aceste module ajută la o mai bună gestionare a proceselor pe care le desfășoară agenții de vânzări de pe teren.
Spre exemplu, modulul clienți face posibilă vizualizarea datelor legate de clienții alocați fiecărui client. De asemenea, permite și verificarea soldurilor și restanțelor pentru fiecare client în parte.
O aplicație care poate îmbunătăți procesele pe care agenții de vânzări le fac este întotdeauna binevenită, mai ales la firmele care se bazează pe propria echipă de distribuție. Datele transmise în timp real, posibilitatea de a vizualiza ultimele modificări și crearea rutelor pentru agenți reprezintă adevărate avantaje competitive.
Comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu